úterý 15. dubna 2014

Kdo jsi?

Na lidi působím zle. Arogantně a rozhodně namyšleně. Nejsem zlá, jsem temná. Mám minulost a mám v sobě zlost. Jednou za čas poleví, ale nejsem zlá. Když si to o mně ale někdo myslí, nevyvracím jim to. Obhajuji se. I když vím, že to nemá cenu a nikomu se nevysvětlím ze své podstaty. Lidé věří tomu, čemu oni sami chtějí. Nemám ráda lidi, ale vážím si lidskosti. Miluju kreativní a chytré lidi. Vážím si dříčů víc než talentů. Nevěřím v Boha, i když mě tak vychovali. Věřím v sebe. A v to, že krev není voda. Nevěřím lidem. Komu ale věřím, ví o tom. Nenávidím lži v jakékoli podobě. Mluvím a mám vždycky pravdu. Jsem upřímná. Mám ráda peníze, ale nejsou středobodem mého života. Jsem narcis a ješita. Mé ego se umí zbytnět do neuvěřitelného aroganta. Říkám své názory nahlas. Nerada se mýlím. O čem nemám páru, o tom nemluvím. I když se mě na názor nikdo neptá, v mé tváři si ho stejně přečte. Neumím lhát a nehodlám se to učit. Stejně jako se nehodlám učit vařit játra. Nesnáším je. Nemůžu je ani cítit. Nemám ráda hloupé lidi, koule na noze a slepé ovce. Neumím se ovládnout a koukám na takové lidi svrchu. Nesnáším hádanky. Jsem dobrý vypravěč. V určité části večera vždycky začnu mluvit cizím jazykem. Nesnáším, když rádoby vtipálci uráží druhé, a přitom každá dobře míněná kritika se jich dotkne. Toleruji dvě škobrtnutí, pak pálím mosty. Ráda si věci promýšlím, přesto jsem impulzivní. Jsem loajální a za svými názory si stojím. Nemám ráda, když mi někdo kecá do práce, když ji soustředěně dělám. Zabíjela bych, když mi někdo otevře časopis nebo noviny. Vypalovala bych oči za čtení přes rameno. John Irving je Pan Bizár a jeho knížky jsou pro mě svatější než Písmo svaté.
Moje rodina, moji bratři, můj pes a zvlášť můj holej kocour je oblast, o kterou se ani slovem neotřeš. Jsem neúprosná.
A zkušenost není instantní polívka.
Znáš mé jméno, znáš můj xicht. Neznáš můj příběh. Tak se nechovej, jakobys mě znal.
Má úcta.

Žádné komentáře:

Okomentovat